19.3.12

Aasta turundustiim 2011

Reedel nimetas Best Marketing iga-aastasel turundussündmusel Password 2012 möödunud aasta turundustiimiks Saku Õlletehase tiimi ja Saku tahab tunnustada neid, tänu kelle tööle see tiitel pälviti, ütles Saku Õlletehase turundusdirektor Kadri Ärm.

Saku Õlletehase turundustiimi kuuluvad ettevõtte laiaulatuslikku kaubamärgiportfelli juhtivad tootejuhid Lauri Talve, Markus Trei, Mari Villem, Mari-Liis Küppar ja Karin Golubev, tootearendusosakonda juhtiv Kairi Ramjalg, tehnoloogid Marite Mets ja Lydia Paris ning turundusspetsialist Riin Agur.

„Aasta Turundustiimi tiitel on kena tunnustus silmapaistvate tegude eest. Samas ei tohi unustada, et meeldejäävate tegude taga ei ole ainult turundus. Suur osa sellest tunnustusest läheb Saku tootmistiimile kvaliteetsete toodete eest, müügitiimile professionaalse müügitöö eest ja paljudele teistele olulistele inimestele, kes Saku Õlletehast eduka organisatsioonina käigus hoiavad.“

Tiimi edu tugineb ka ettevõtte pikaajalistele ja tugevatele turunduskommunikatsiooni partneritele nagu reklaamiagentuurid Division ja Tank, PR-i valdkonnas Corpore, meediavaldkonnas OMD, lisaks veel TBWA, Utopia, Brilliant, Orangetime, Broadline, DIA, PingPong ja teised, ütles Ärm.

„Tänu kõigile neile õnnestus Sakul möödunud aastal lihvida oma brändi teadlikumale õllesõbrale mõeldud Saku Dublini, Saku Manchesteri ja Saku Praha, samuti meie lipulaeva Saku Originaali mahedama versiooni lansseerimisega, Mõdu taaselustamisega ning Rocki näo värskendamisega,“ ütles Ärm. „Saku suutis näidata pühendumust Eesti õllekultuuri edendamisele läbi Eesti esimese hariva ja meelelahutusliku Õllekonverentsi korraldamise ja sisuka õlle-teemalise kokaraamatu väljaandmise.“

„Teistes joogikategooriates õnnestusid väga hästi tegevused Somersby siidri turuletuleku ja Kissi siidri maitsevariatsiooni elavdamisega,“ lisas Ärm.

Aasta Turundustiimi 2011 valis Best Marketing juhtimisel 25 Eesti juhtiva agentuuri (reklaami-, meedia-, PR-, üritusturundus- ja digiagentuurid) ning meediaettevõtete müügijuhti, kes avaldasid arvamust selle kohta, millise ettevõtte turundustiimi tegevus 2011. aastal nende arvates kõige enam silma paistis.

(Saku Õlletehas)

Vaata lisaks:
Saku: reklaami eesmärk ei ole panna jooma
Saku: tarbija valib õlut pakendi järgi
Printreklaam on muljetavaldav
Massimeedia digitaalajastul
Suurimad reklaamijad 2011

No comments:

Post a Comment