26.5.11

Tšehhi õlu tungis Facebooki ja Twitterisse

Õllekontsern SABMiller käivitas reklaamikampaania oma ühe tuntuima õllebrändi - Tšehhi heleda õlle Pilsner Urquelli reklaamimiseks sotsiaalvõrgustikus Facebook ja mikroblogis Twitter. Sellega tahetakse tutvustada pilsneri ajalugu.


Videos The Legends of Pilsner Urquell (Pilsner Urquelli legendid) räägib kaadritagune hääl selle õlle saamisloo legendi. Vanas raamatus näidatakse ka pildikesi Plzeňi linnast, kus esmakordselt keedetigi valmis „kuldne õlu“, kirjutab Campaign.

Pilsner Urquelli peakontori müügidirektori Petr Dvořáki sõnul jutustataks reklaamis, kuidas suurepäraste koostisainete segamisel kire ja oskustega sünnib „maailma esimene kuldne õlu“.
SABMiller kavatseb laiendada seda kampaaniat tervele maailmale, kuid esimesena algab see Suurbritannias, Itaalias, Poolas ja Tšehhi Vabariigis. Reklaamiagentuuri The Bank teatel hakkab see regulaarselt aset leidma Facebookis, Twitter aga ka videokeskonnas YouTube.

Heledat pilsen-tüüpi õlut Pilsner Urquell keedeti esimest korda aastal 1842. Seda marki toodetakse ka Poolas. 2004 hakati Pilsner Urquelli tootma ka Venemaal. Seda õlut toodetakse vaid ühest Böömimaal kasvavast humalast.

SABMiller on maailma tuntuimaid õllekontserne, millele kuuluvad sellised brändid nagu Grolsch, Velkopopovický Kozel, Radegast, Nastro Azzurro, Lech, Holsten ja Miller. Lisaks toodetakse idanaabri juures õlut Zolotaja Botška ja Tri Bogatõrja.

(Delfi)

Vaata videot siit ja lisa siit

No comments:

Post a Comment